Monday, February 24

RAPUH

"meski ku rapuh dalam langkah"
Ini ungkapan aku arini, tak semua orang perfect dan takda yg perfect melainkan Nabi kita,
jalan yg berliku aku harungi dalam masa 2 tahun ni, jatuh bangun aku hadapi dengan payah skali, 

Tahun ni masuk umor aku yg ke 21, tahun 2014 aku harap takda masalah bagi aku, segala kisah silam yg gelap aku  berusaha utk tinggalkan dan jauhi smpaikan byk folder gmbar dlam lappy aku pn byak aku delete, dan itu nmpak kan usaha aku? Tepuk tangan utk aku!!!

hati mana yg tak perit kalau usaha yg aku lakukan selama ni, pengorbanan yg aku lakukan utk diri sendiri hancur mcm tu jee, aku bole kawal lagi perasaan aku tapi aku tk dapat kawal mulut orang...
perlahan lahan aku mengamalkan balik aktiviti aku masa sekolah dulu iaitu beramal ibadat, bukan nk ckap berubah jadi ustaz ke apa, just mengamalkan apa yg wajib aku lakukan kt dunia, not 100% berubah but at least perlahan lahan aku jadi manusia sbenar benar manusia...
Aku tak dpat janjikan kejayaan kat Ma Abah aku lagi sbab aku pnah kecewakan mereka, aku hnya mampu berusaha dan tawakal apa yg mendatang..
In syaa Allah aku akan buat Ma Abah bangga- Amin