Wednesday, January 9

12 go to 13

Assalamualaikum,
selamat menyambut tahun baru dan secara saintifik nyaa umur aku da masuk 20tahun,  walaupun saiz badan dan cara pemikiran tak macam jantan sundall yg umur 20tahun tapi Thuman tetap Thuman kannnnnnnn~
mcm2 jugak yg terjadi dlam angka 12 tu, tapi biase laa kan, name pun kehidupun  mesti ade senang mesti ade susah, kalau taknak semua tu baik terjun dari tingkat 14, alhamdulillah ni aku da masuk final year untuk Diploma aku ni, insyaAllah awal tahun depan abis laa pembalajaran aku sebagai seorang student IT Networking yg dok pakaa rawaa,
InsyaAllah ade rezeki lebih, dari seorang student Diploma IT Networking aku akan jadi seorang student Degree IT Engineering pulakkkkk dahh !

buku baru telahh dibeli kat Popular, jadi gunakan buku baru itu berjaya sebagai seorang pelajar IT,WELL, every "HYE" will always end up with " Goodbye" , people change but memories dont
walaupun 2 tahun yg berbeza, 

da banyak yg aku lalui mungkin dgan kekawan mungkin aku sorang, nama pun berdikari kan, bukan senang nak jadi senang bak kata omputihh "life ain't easy" , dan semoga aku menjadi lebih matang dengan hidup mcm ni.
well, Thuman tetap Thuman, walaupun seorang yg PEMALU, tapi aku try buat orang senyum,gelak,happy, kentut dan terima aku seada nya ~