Saturday, August 11

life as a blogger

blog~ tempat dimana seorang blogger ingin meluahkan perasaan oleh kemungkinan mereka segan ingin bercerita kepada orang lain tentang perasaan mereka , kadang apa yg mereka ceritakan di dalam blog ini mereka takut ia menjadi salah paham dan kontroversi, i hve been through all that shits, trust me, dont just express all ur feelings very easily in ur blog sbab  kdang bile kawan bace ia bole jadi bahan, haha

anything happens must has a reason, mgkin ngan cara luahkan kat blog someone tu bole lega, dan someone tkleh terima ngan cara ini, mybe dgan cara ni mereka pikir macam melebih lebih, well people, lain orang lain pendapat,
dan sbagai beberapa tahun jadi blogger, mybe ini 1 1 nyee post saya yang paling series..haha

then, sempena bulan ramadhan ni, saya nk mintak maaf kepada sape sape yg terase dengan percakapan saya dan perbuatan saya, senang citer saya nk mintak maaf kalau saya bersalah, mungkin saya tak sedar apa saya buat, dan kalau saya bersalah tolong bagi tahu saya semoga saya bole berubah dari yg buruk kepada yg baik, mybe aku ni annoying, kalau aku buat korang rase tk selesa,bosan ngan aku, bagi tahuu k supaya aku tk kacau korang lagi...this is we call "lumrah kehidupan"..sometimes we like da people by da way they talk, but we hates by da way they walk, tak paham? buat2 paham jelaa...haha

sempena dlam post ni aku nak cakap pasal bermaaf maafan jee, sebab aku takut aku tak sempat nak ucap mintak maaf, aku da banyak terpikir pasal semua ni, aku banyak bergurau keterlaluan, people do make mistakes and no one perfect :)

aku nk mintak maaf kepada kawan2 aku supaya maafkan aku kalau aku bersalah 
mybe yg lain da tk anggap aku macam kawan sbab kelanjuran aku, its oky, aku terima

sincerly from Wan Fathur Rahman