Sunday, April 17

BERHARAP`...HAHA



ni pic time aq tnggu temuduga  UITM     utk kos TESL....
Bile smpai kat kampus UITM tu....ooooooooo makk aiiiii.....muke sorang2 da mcm cikgu....muke baik2 sume....haha
aku bangun kul 6 pagi sbelum gerak g kuantan...lansung x breakfast....smpai sane terus masuk dewan exam....soalan objective pun susah...jwab essay 30 minit jee...250 patah perkataan...adoiii....aku maen tulis jeee....pastu abes exam kene interview pulak!!!

time tnggu interview tu...aku perhati jelaa orang2 time interview tu...sijil dye org 8cm tebal....aku punyer sijil....eleeeehh......tebal fail dari sujil....haha
aku tanye budak dpat bape A?....ade 6..ade 7....ade straight A.....aku punyer???....1 JEE....HAHA..
pehhhhhhh....aku time tu rase rendah diri gler....start kul 6 pagi bangun pastu smpai laa 1.30 baru laa aku interview....perut aku mcm2 bunyi.....masuk dlam bilik interview tu....tetibe aku jadi blurrr....nk kuar kan IC pun susah...ketarrrrr~.....aku pikir makan jee time tu....haha
orang laen paling kejap interview 15 minit cmtu jee....aku 2-3 minit jee...hebat nye aku...HAHA
padahal masuk dlam tu x tahu nak cakap ape...GAGAP~
pastu aku pikir mcm tipis jee peluang aku nak dpat....smua budak2 yg pintar amek TESL ni...aku jee wakil budak2 bengap....haha
papepun aku tnggu jela bulan 6 ni...dapat ke x....tunggu.~...kalu dapat alhamdulillah~



~FULLSTOP~